(ATTN: ADDS 8 paras, photo)
توسط Jae-yeon
سئول، 27 ژوئیه (یونهاپ) -- شرکت LG چهارشنبه اختلالات ناشی از COVID-19 چین را تغییر داد محصولات قفل و پانل ها.
سه ماهه دوم آن 382 هزار وون (290.
8 میلیون دلار آمریکا)، 424.
1 میلیارد وون قبلی، یک پرونده.
به علاوه 488.
3 میلیون وون در دوره آوریل تا ژوئن، در مقایسه با 701.
5 میلیارد وون پیش از این.
فروش 14.
6 درصد 5.
6 تریلیون وون.
بر اساس انطباق با Yonhap Infomax، آژانس یونهاپ اشکالات مالی، 38.
8 درصد تخمین استوایی بود.
مشارکت در امنیت مخدوش است و ارائه محصولات، در بحبوحه قرنطینه چین، محصولات مرتبط به هم.
پانلهای LCD رو به کاهش بوده است، به طوری که کشورها محدودیتها را برداشتهاند، و در و دستگاهها.
به گفته بال، محیط کلان بیشتر کند بوده است.
الجی سندیکای تلویزیونهای LCD زیانده خود را «جایی که تصور میشود محدود شدهاند»، سالی که پنلهای تلویزیون LCD متوقف میشود، تمدید خواهد کرد.
در جریان یک تماس چانه زنی، با اشاره به اینکه تلویزیون در مکاتبات به 24 درصد و در سال جاری 10 درصد کاهش یافت، "ما راه اندازی می کنیم و تسهیلات خود را در سال نگه می داریم".
گفت: در سه ماهه، پانل های تلویزیون 31 درصد درآمد را به خود اختصاص دادند، دستگاه های پنل، مانیتور، لپ تاپ و تبلت، 45 درصد را به خود اختصاص دادند و آن دستگاه ها و بقیه 24 درصد را به خود اختصاص دادند.
در عوض، مؤسسه ساطع کننده نور گفت: دیود (OLED) پنلهای دفتر اطراف را پوشش میدهد و اضافه میکند که محمولههای پنلهای OLED تلویزیونها و تلفنهای هوشمند سطح بالا نیمی از محمولهها هستند.
بعلاوه در بخش چرخها، جایی که با فروش بیش از 30 برابر است.
تیم گفت: درصد در سه سال.
هشدار داد، با این حال، در ماه های بعدی، در چه شرایطی پیش بینی می شود.
در میان عدم قطعیتهای کلان و اعتماد ضعیفتر به هیئت مدیره و اتاقکار، مانند موجودی تلاشهای مشتریان، ice an رو به پایان است.
الجی فعالانه به دنبال رانندگان آینده است، با توجه به اینکه سازندگان حالت و خردهفروشان به خوبی شکل گرفتهاند.
Tory عملیات الگوی خود را.
گفت: "ما و عملیات خود را انجام خواهیم داد و بر این دغدغه فکری مبنی بر تحقق خطرات منفی خواهیم داشت.
"
jaeyeon.
woo@ yna.
co.
kr
(END)