سئول، 7 آوریل (یونهاپ) -- شرکت Musinsa، یک پلتفرم کره ای، جمعه پاپ آپ خود را در ژاپن افتتاح کرد، برای مثال این استارت آپ قصد دارد در کشور خود باشد.
مشارکت برندهای داخلی، AMOMENTO، Matin Kim و Mardi Mercredi، مصرفکنندگان ژاپنی در طول 10 روز که در 16 آوریل به پایان میرسد.
مهربانی در بازار ژاپن،" یکی از اطرافیان گفت.
Musinsa اخیراً روی ژاپنیها تمرکز کرده است، زیرا مد K-fashion مصرفکنندگان و موج گستردهتر کرهای را میبیند.
راه اندازی ژاپن 2021 در آنجا فعالیت می کند.
رویداد پاپ آپ یک شرکت Musinsa، که در 7 آوریل 2023 در توکیو افتتاح شد، خداحافظ شرکت (عکس فروش نیست) (یونهاپ)
fairydust@yna.
co.
kr
(END)