لغو حکمرانی SK درباره مالکیت عمومی رهبران تجارت دانمارک، پرتغال بحث می کند

سئول، 6 (یونهاپ) -- چی تائه وون، رئیس SK، با رهبران ناظر دانمارک و پرتغال در طول تلاش های خود برای اصالت بخشیدن و ارتباط با انرژی، SK دوشنبه، ملاقات کرد.

SK گفت: در طول Henrik Andersen، مدیر عامل Vestas، یک شرکت دانمارکی توربین، پیشنهادات Chey، راه‌هایی برای نفوذ به آسیا و توسعه هیدروژن ارائه شد.

به گفته SK، اندرسن کره وظیفه آسیا-اقیانوسیه است و ابراز امیدواری کرد که در چنین شارژ عاقلانه وسایل نقلیه موتوری، این میدان را به خوبی پیش ببرد.

رئیس SK Chey Tae-won (R) با مدیر عامل شرکت Copenhagen Infrastructure Partners Jakob Poulsen (L 2) دانمارک 2، 2023 ملاقات می کند، که با SK موافق است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

Vestas، a and turbines، در ژانویه از یک بزرگنمایی 300 دلاری آمریکا پرده برداری کرد و یک کارخانه تولید و جابجایی خود را در کره آسیا و اقیانوسیه جابجا کرد.

چی با یاکوب پولسن، مدیر عامل شرکت شرکای زیرساخت کپنهاگ (CIP)، سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی متخصص دانمارکی، تأخیر زمانی ملاقات کرد و درباره موضوعات، نیرو، سیستم‌ها و راکتورهای مدولار بحث کرد.

CIP پروژه های چند گیگاواتی در مناطق کره است.
دارای یک شرکت SK E&S، یک واحد SK، و یک شهر مرزی جنوب غربی را به دست آورده است.

پرتغال، Chey با فیلیپه سیلوا، مدیرعامل Galp ملاقات کرد و در مورد باتری‌ها، هیدروژن و انرژی‌های تجدیدپذیر درباره فرصت‌های شرکت سهامی بحث کرد.

Chey یک هفته شش روزه سه کشور اروپایی بود، اسپانیا، با چه حالتی تماس ریاست جمهوری کره در نمایشگاه 2030 در جنوب شرقی شایر بوسان.

Chey در میان چیزهای دیگر نشان می دهد که چگونه ذرات کره با تولید مثل و صنعت مقابله می کند، یک کره ای که لابی نقش دارد.

رئیس SK Chey Tae-won (R) با هنریک اندرسن، مدیر عامل Vestas، دانمارک 2، 2023، این به SK ملاقات می کند.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

elly@yna.
co.
kr
(END)

پیشنهاد سایت
کاربران
نظرات
:: مطالب خوبی دارید ممنونم
:: لطفا بیشتر مطلب قرار بدید توی سایت