Emily Rea، یکی از بنیانگذاران The Restory، یک مد مراقبت پس از درخواست، از LinkedIn استفاده کرد که این سه بنیانگذار پا به عرصه تجارت گذاشتند.
این استودیو در سال 2015 با بروشور و کفش ها و کیف های دستی مورد علاقه مشتریانش تأسیس شد.
نمونه رایگان خدمات مراقبت های پس از بازار، مشارکت های تضمین شده Manolo Blank، Harrods، Selfridges، Harvey Nichols و نام ها.
احتمالاً کسبوکارها از Restory پیروی میکنند و مد مبادلهای پیشگام است.
رئا در رسانهها نوشت: «من اِما را قدردانی میکنم که من، در کنار همبنیانگذارانم، ونسا و تائیس، The Restory، به وقت صبح، هر چند از تجربیاتش تشکر میکنم، و تعمیر، ظرافت و پایداری را ممکن میکند.
"من در دنیایی بی انتها متحیر می شوم که با آنها ملاقات، کار و روابط رشد کرده ام.
استعدادها را گرفته ام و دقیقاً دست اول آن را داشته ام.
مشتریان ما کالاهایشان را به ما می دهند، ما و استعداد آنها، شرکای ما در حال حرکت به سمت ما هستند و جشن می گیرند.
صنعت مراقبت های بعدی.
"
در یکی از سه بنیانگذار، امیلی، ونسا و تایس نوشتند: "متاسفانه، تغییراتی وجود داشت که باعث شد تا هفته های دود صنعت را کم کنیم.
"
خروجی نبود