(ATTN: به روز رسانی پاراگراف 9-10؛ اضافه کردن عکس دوم)
سئول، 5 آوریل (یونهاپ) -- شرکت کیا، دومین خودروساز بزرگ کره، چهارشنبه 1 وسیله نقلیه 2026 را هدف قرار داده است.
تبدیل به یک "ارائه دهنده راه حل های پایدار".
کیا مدل تمام الکتریکی پرچمدار EV9 را در طول این سال و به تدریج مدلهای EV 15 خود را در کنار سال 2027 برنامهریزی میکند که مکمل روز سرمایهگذار مدیرعامل امسال است.
طرحهای سدانهای K5 و شاسیبلندهای سورنتو، خط تولید EV9 GT و مدلهای EV9 GT مدلهای EV را در سال جاری افزایش میدهند.
خط GT از خواستههای GT استفاده میکند.
EV9 پلتفرم خودروی برقی گروه هیوندای کیا به نام E-GMP با توجه به شاسیبلند EV6 که در سال 2021 عرضه شد، است.
این در اطاعت از شرکت کیا مدل EV9 GT-line را نشان می دهد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
کیا قصد دارد خدمات ارتباطی خود را با فشار فشار دهد، وسایل نقلیه ای که تا سال 2025 عرضه می شوند و به طور مناسب برای ارتقاء نمایندگی های خودرو و خدمات به روز می شوند.
علاوه بر این، کاروان برنامهریزی میکند که یک هدف (PBV) Autoland Hwaseong را بر اساس مدل 2024 و تولید PBVهای متوسط ژوئیه 2025 انجام دهد.
مورد PBV به عنوان نمونه اتفاق میافتد.
تاکسی های ربات، مانع از حمل و نقل، اهداف دفاتر.
2025، ستون پرنده یک PBV متوسط و به تدریج یک روبو مبتنی بر PBV، سلطنتی و PBV بعداً.
شایعات، خودروهای 4.
01، 1 EVs را در بازارهای 2026 هدف قرار می دهند.
اهداف تولید 12 تریلیون وون فروش 134 تریلیون وون در سال است.
سال، کیا 2.
9 دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخت.
بین آنها، 158000 واحد، 5.
4 درصد، باتریدار بودند.
در این مدت، کیا سالانه 32 تریلیون وون (24.
4 میلیارد دلار آمریکا) برنامه ریزی کرده و 1.
6 خودروی برقی را در سال 2030 در نظر گرفته است.
آنها، فروش 16 تریلیون وون را به 160 تریلیون وون برسانید.
اهداف جعل هویت، اهدافی هستند که فروش 9.
3 تریلیون وون 97.
6 تریلیون وون امسال است.
2023، شرکت سهامی با فروش 3.
2 واحد، فروش 2.
6 میلیون واحد.
ژانویه مارس، فروش آن 12 درصد 767700 واحد 685738 واحد در سال.
در اینجا شرکت کیا EV6 را یک خیابان نشان می دهد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)