واکنش داده های ژوئن 2022 ONS: "خیابان های مرتفع هستند که به چالش کشیده می شوند"

آمار (ONS) حاکی از آن است که فروش ژوئن تقریباً افزایش یافته است و به ازای خریداران در جشن پلاتینیوم ملکه جهنم شده است.
فروش ONS 0.
1٪ ژوئن 2022 تا 0.
8٪ می 2022 کنار گذاشته شد.
فروش 2.
2٪ بالاتر از سطح قبل از کروناویروس (COVID-19) فوریه 2020 بود، منحصراً در سال.
فروش در فروشگاه‌های غیرغذایی با کاهش 0.
7 درصدی در ماه کاهش یافت، که با افزایش 4.
7 درصدی حجم فروش در فروشگاه‌های پوشاک، 3.
7 درصد بود.
این فروش بزرگ‌ترین سال اکتبر بود، کمبود نیروی کار و محدودیت‌ها منجر به کمبود در بازارهای پیشرو در بریتانیا شد.
کارشناسان کلیدی داده های ژوئن 2022 را بررسی کرده و به آن واکنش نشان دادند: کلی میلی، در Deloitte: "مرد ژوئن و وقایع باعث ارتقای آن نشدند.
ادامه مخارج گرانیو 40 ساله منجر به حجم فروش در حدود -0.
1٪ در ماه متوالی شد.
"میهمانی های خیابانی و آشپز از حجم فروش سود بردند، که در مقایسه با ماه مه به 3.
1٪ افزایش یافت.
در جاهای دیگر، مصرف کنندگان فرسوده غیر ضروری هستند، و نوسانات عصر حاضر، حجم فروش پوشاک -4.
7٪، هزینه به همین نام بیشتر -3.
7٪ است.
، حجم فروش غیرغذایی را به همراه دارد -0.
7٪.
با این حال، نگرانی‌ها درباره قضاوت مصرف‌کنندگان است که صرفاً مجموعه‌ای از اقلام ضروری برای هزینه‌هایشان را حذف می‌کند، زیرا خواربار، کالاهای تجملاتی.
آن دسته از مصرف‌کنندگانی که به دنبال هزینه‌های خود هستند، صورت‌حساب‌های بازار تلفن را «کم و اغلب» در صندوق‌فروشی تکی می‌دهند.
» هلن دیکنسون، مدیرعامل کنسرسیوم بریتانیا: "ضرورت تعرفه باعث شد تا به طرز قابل قبولی تجاوز به کابالای دهان گرسنه و مخارج تشدید شود.
هزینه‌ها و خریدهای بزرگ‌تر به همان نامی بود که مصرف‌کنندگان تقریباً در آینده نگران‌تر می‌شوند.
به عنوان مثال یک نتیجه، فروش و ضربه خوردند، فروش بهتر است.
خرده‌فروشان بین هزینه‌ها و تقاضای ضعیف‌تر قرار دارند و در نتیجه همه‌گیری را سرپیچی می‌کنند.
خرده‌فروشان خانوارهایشان را برای نشان دادن این هزینه‌ها، محدوده‌ها و گروه‌های تخفیف‌ها، به‌طور متناسبی نگهداری می‌کنند.
در کنفرانس خبری که در سال 2023 امروز برگزار شد، می‌توان فهمید که خرده‌فروشان بار اضافی دارند که صلاحیت آن‌ها هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.
سیلویا ریندون، EY بریتانیا و ایرلند رهبر: «با وجود انبار در ژوئن، سیگنال‌های خطای فروش امروزی ONS نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان هزینه‌های زندگی هستند و در فضایی که در آن خرج می‌کنند و در حال خرج کردن هستند، دست و پا می‌زنند.
آدمخوار EY (FCI) که 37٪ مصرف کنندگان با درآمد پایین و متوسط ​​در حال خرید اقلام ضروری هستند، در مقایسه با 26٪ در فوریه 2022، 44٪ مصرف کنندگان کم درآمد در 12 ماه مالی آنها هستند.
«یک جگر بالا به طور خصوصی باعث رفع انسداد خطوط توچی خرده فروشان می شود.
ماشه EY-Parthenon نشان می‌دهد که در تمام اخطارهای صادر شده در نیمه اول سال 2022، در مقایسه با نیمه اول 2021، در مقایسه با نیمه اول سال 2021، همه اخطارهای صادر شده مربوط به بخش‌هایی با مصرف‌کننده بوده و هزینه‌ها را با نام هشدار ذکر می‌کند.
«شرکت‌هایی که با چالش‌ها مقابله می‌کنند، آن‌هایی هستند که برنامه‌های خود را از دست می‌دهند و در مورد خزانه‌داری و دیده شدن آن پردازش می‌کنند.
نگرانی‌های مربوط به مقرون‌به‌صرفه بودن مصرف‌کنندگان در اطاعت از انتخاب سرقت در خریداران گوشتی، گزینه‌های رایگان «برچسب شخصی» را مثال می‌زند.
» دکتر جکی مولیگان، موسس Streets و ShopAppy: دکتر جکی مولیگان، بنیانگذار Government Streets و ShopAppy: «ممکن است که ما و هر ماه ژوئن وجود داشته باشد، یکسان باشد، فروش به نسبت آن چیزی نیست که ما می بینیم.
این لباس است و مبلمان و سبک سخت موجود را در زیرزمین ذخیره می کند.
اگر شما یک غیر ضروری هستید، اکنون یک مرد هستید.
کسب‌وکارهای خانوادگی که خیابان‌های ما اساساً در آن‌ها به چالش کشیده می‌شوند و سال‌های سختی پیش می‌آید.
در حالی که کافه‌ها و مغازه‌ها دسته‌ای هستند، ما با این بخش که با شهرها و شهرهای ما مطابقت دارد، درگیر می‌شویم.
نخست وزیر از عدم ایجاد شغل و تامین‌کننده، به غیر از ارائه و خدمات بیشتر به افراد، تخفیف می‌دهد.
«این کسب‌وکارها در کنار مشتریان مالی، هزینه‌ای هستند و تعهدی برای آن‌ها دارند.
دنیایی که ما به شکلی کوچک خلق کردیم، این است که هیچ یک جامعه تعاونی ما به چه قیمتی است.
» هدر بوویل، نظرسنجی‌ها و شاخص‌های ONS: «بعد از قیمت‌های فرضی، فروش در ژوئن و با این حال به سطح معامله قبل از همه‌گیری، روند کاهشی گسترده‌تر است.
خرید پوشاک باعث کاهش قیمت کالاها شد، خرده‌فروشان به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌کنند که قیمت‌های خرج‌کرده صعودی را اسپوروفیت کنند و نگرانی‌هایی در مورد قیمت مناسب فاصله دارند.
همان‌طور که بالاتر از سطح قبل از همه‌گیری، فروش آنلاین 20220 است.
» لیندا پتریک، در Accenture: «هزینه‌های بی‌نظیر آدم‌خواری، خالکوبی دیگری است که تا کنون با افزایش هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های مهمانی مواجه بوده است.
«بسیاری از کسب و کارها پلاتین ملکه و واو (.
.
.
) بودند.

پیشنهاد سایت
کاربران
نظرات
:: مطالب خوبی دارید ممنونم
:: لطفا بیشتر مطلب قرار بدید توی سایت