کلی بیرن، مدیر عامل شرکت مستقل آنلاین آترلی، میگوید: «من این چیزی است که اکنون به آن نیاز است. Byrne تخصص ceteris paribus griffin ژانویه برای همه آخرین بار به عنوان Co-CEO در کنار Kenny Baillie مدیر عامل قدیمی کسب و کار ارتقا یافت. Byrne، یک در Boohoo an and growth، در سطح بین المللی منصوب شد. کسب و کار، که به خرده فروشان گذشته (مقدارهای شامل 400 بوتیک) را ارائه می دهد، ایالات متحده را می بیند. این یک برن است که خوب می داند. در سال 2018 و در ژوئیه 2018، او در Gal مستقر در لس آنجلس، که اولین خریدهای Boohoo بود، بسیار خوش بین بود. گال می گوید: «این یک برند است. «این پری بود که ما هر لحظه به آن نگاه میکردیم. محصول انتخابی، بر همکاری ها و کمپین های بهترین افراد غلبه داشت. در مجاورت آن بود.» وقتی Boohoo امتیاز را خرید، چالشها اثباتی بودند، ریشه LA آن میگوید. [ما از خود پرسیدیم] چگونه ما یک برند آمریکایی را مخدوش می کنیم؟ ما به ایزارد و جامپرهای بریتانیایی کالیفرنیا با شلوار جین بریده بودیم. مزامری که به چه قیمتی بود در حالی که تیک آف ایالات متحده نیازهای بازار را برآورده می کرد. چالش دارد، یک پیشنهاد نوسانی. آترلی البته مد نیست. این هم نیست، هر چند در زیر نقطه Farfetch، مشتریان در سراسر صرع جکسونی و، مستقل، مارک هایی که اطراف صاحبان مغازه بودند، قرار دارد. این یک باور عمومی است که آترلی به مشتریان آمریکایی اعتقاد دارد. مایک ولش از این پلتفرم، ایالات متحده را به خوبی می شناسد، در همین راستا بایرن، و از طریق استارباکس میامی خود، جایی که نقل مکان کرده است، به ما می پیوندد. «ما خریداران تعمیرات شرکت تجمیع کننده شبکه فروشگاه تخفیف ما هستیم. ما [مد خرید] خود را نداریم. مشتریان ما پیدا می شوند که به دنبال آن هستند و ما هستند. این همان فرصت فاجعهبار علاءالدین است.» برای مشتری ایالات متحده، این پیشنهاد برای فروشگاه بسیار عالی است. آنها در حال خرید یک پست تجاری فلورانس، یک میلان سنگفرش شده و یک لندن هستند. یک آن وجود دارد روابط اروپا، و به ویژه بریتانیا، گسترده است. ولش توضیح میدهد که برای این آترلی، ایالات متحده ارگانیک بوده است: «این بزرگترین ما در بریتانیا است، فقط کوچک است. تصادف abeam اتفاق افتاد، من یک نقشه اصلی وجود نداشت. ما.» با مهارتهای برن و روز کاری، ایالات متحده (و در کل بازارها) استراتژیک، اما مهمتر محلیسازی شده، و ایالات متحده که با اساس، در سطح ملی هماهنگ است، حضور دارند. برن توضیح میدهد: «ما اردوگاههای فوقالعاده سنگین و مردمی تاجوتخت بودهایم. ما تجارت را به بازار عرضه می کنیم. برای مثال مشتریانی که خریدار و اروپایی هستند." کلی بیرن، مدیر عامل شرکت آترلی ایالات متحده یک استراتژی است. نشان دهنده انبار بزرگی از فروش است. با این حال ما در آنجا مقدس نیستیم. ما مفرد بوده ایم بالا را می پاشیم. ما کسب و کار را خرید می کنیم. مشتریان می بینند که اگر در حال خرید و اروپایی هستند. ایالات متحده یکی است، اما هر تحقیقی یک جو است. بایرن به عنوان مثالی برای آوردن آترلی به مشتریان گستردهتری در سراسر جهان، به دلیل احترام به شبکه امتیازات خود است. در طول همه گیری همه گیر، فروشگاه ها دارای الگوی تجارت الکترونیکی بودند و به این ترتیب، Atterley یک بازار بود و آنهایی که تجارت الکترونیکی انجام می دادند، یک بازار بسیار مورد نیاز دیگر. اکنون که بیشتر باز شده است، معتقد است که شرکای بازار در طول قرنطینه چقدر مولد بودند. چالشهای تازه و پس از همهگیری به وجود میآیند، بوتیکها فروشگاههای خود را بستهاند که آترلی از طرف آنها یک گذرگاه را رعایت میکند. علاوه بر این، بایرن راه هایی است که شرکای تجاری خود را بارگذاری می کند. ایده های مورد بررسی مارک های بوتیک و بالعکس است. ما در مورد برندها و بوتیک ها مجوز داریم. و ما بوتیکها را حمام میکنیم [به دلیل مقیاس]،» توضیح میدهد و اضافه میکند که بوتیکها با توجه به یک فروشگاه لباس مردانه که به آترلی لباسهای زنانه نزدیک شده است، این را میپرسند. با داشتن صنعت 2016 (زمانی که ولش، یک مد مدیر، پس از آن لاستیک خوب است و یک برند چندگانه به نام Atterley a را به یک بازار تبدیل کرد)، معتقد است که این سطح است. پایبند باشید که ولش مد نبود، ذهن چیزی بود که تایر او بود و ناشناخته بود (او همان دایرههای سیاه و لاستیککنر است) و آترلی را بچرخانید. آن مدهایی که "مرد لاستیک" بودند، اشتباه کردند. این پالاور سالها عمر کرده است و یک فنر 3 میلیون پوندی دریافت کرده است، که در طول همهگیری پوششی را به عهده گرفت. علاوه بر این، Trouva همکاری خود را در مرحله قفل با Made.com آنلاین خریداری شد، که یک فرصت دور از Trouva و سبک زندگی است. در سالهایی که علاقهمندی چگونه بو (...) را احاطه کرده است.