بریتیش و اسنپ چت اولین نمایشگاه تقویت شده همهجانبه و تعاملی را راه اندازی کردند و طرح هایی را با استفاده از فیلترهای اسنپ چت متداول ارائه کردند.
"Vogue Snapchat: Redefining the Body" که در کنار Edward Enninful OBE، ووگ اروپایی و سردبیر Vogue بریتانیایی انتخاب شده است، در نمایشگاه خلاقانه Cannes Lions در دوشنبه (20 ژوئن) رونمایی شد.
The Center d’Art La Malmaison به دنیایی همهجانبه، با نمایش آرشیو، اکنون و قطعات Balenciaga، Dior، Gucci، Kenneth Ize، Richard Quinn، Stella McCartney و Versace با استفاده از لنزهای Snapchat پیش ساخته.
خانهها منحصراً مد، کلیشههای مخالف، هنجارها و قراردادهای سن، نوع و جنسیت مجموعههایشان بودند.
بازدیدکنندگان اسنپ چت از طریق تورنمنت اسنپ چت و اکسپلورر بایگانی خالی باقی می مانند.
آنها بهعلاوه قدردانی ناشناختهای از تجربیات افزوده شده نمایشگاه، زنبورهای استلا مککارتنی قبلی Balenciaga که هاگها را گردهافشانی میکنند، طراحی آینهای «توهمگرایانه» گوچی و فضای ورساچه را ادامه میدهند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.php */
به عنوان نمایشگاه، و Snapchat DressX، متخصص، متوجه یک کشتی سوخت کالا داده خام است.
ادوارد انینفول OBE میگوید: «بهشدت همه چیز اعلام شده است. با استفاده از واقعیت افزوده، اسنپچت: تعریف مجدد تیره کاری است که - نژاد، جنسیت، و - و حلقههای حاکم جهان طراحان و برندها را دعوت میکند. "
ایوان اشپیگل، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت افزود: از طریق این نمایشگاه، و به طور گسترده ای افزایش یافته است، دسترسی، خلاقیت، و جهان و جهان را ارتقا می دهیم.