نوشته کیم بورام
سئول، 25 اکتبر (یونهاپ) -- LG Uplus Corp، سومین اپراتور بزرگ کره ای، سه شنبه از خدمات تحریف شده (AI) خود پرده برداری کرد که مخابرات بلندمدت آن در یک ارائه دهنده.
برند هوش مصنوعی آن، "ixi"، به گفته LG Uplus، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی، پیش بینی های ورزشی، مراکز علت یابی، توصیه های تجاری و قابل حمل را ارائه می دهد.
طرفداران ورزش وجود دارند.
درجه n مناسب در حفره 2022 در پلتفرم "SPORKI" شرکت، تماسهای فردی و حسابداری صاحبان فروشگاههای مادر و پاپ با ربات تماس تلفنی (AICC).
AICC وجود دارد و تمام الجی وجود دارد.
Uplus با هم اجرا میشود، بنابراین هوش مصنوعی a را به متن تبدیل میکند، آن را تجزیه و تحلیل میکند و پاسخ پنهان را جستجو میکند.
مجموعهها، فیلمها و نمایشهای تلویزیونی مشتریان LG Uplus مبتنی بر اولویتها و سوابق مشاهده آنها هستند.
«ixi تاری ما نمادی از واگرایی صعودی ما است که زندگی مشترک مشتریانمان مبتنی بر هوش مصنوعی و دادهای ماست.
"هوانگ کیو بیول، نمایشگاه تسلیحات این شرکت (CDO).
«ما خدمات مشتریان خود را علامت سیاه میدانیم.
»
ماه، UL Uplus برنامههای معمول و خدمات خود را در چهار ستون با محوریت موضوعات سبک زندگی، سرگرمی، فرزندپروری و 3.
0 اعلام کرد.
عمدهفروشی غیر مخابراتی آن، 40 درصد فروش آن را تا سال 2027 تعدیل میکند.
brk@yna.
co.
kr
(END)