TFWA که در سال 1984 تأسیس شد، بزرگترین و انجمن جهانی است که نمایشگاه های با کیفیت بالا، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی و تحقیقات عمیق را ارائه می دهد.
سرمایه گذاری TFWA در کنار آن خلاصه می شود - "توسط تجارت".
در حالی که یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از 500 شرکت، خدمات TFWA بر ارائه آن متمرکز است - که این شامل نگاه کردن به دنیای پسا کووید است.
کووید-19 یک نسخه پشتیبان از آزمایش و آزمایش است، نکتهای که نشان میدهد میزان بالایی بوده است.
برندها و کسبوکارها راههایی برای مصرفکنندگان داشتند - موفق شدند، نشدند.
دانیل واتسون، به Revieve اعتماد کنید
دانیل واتسون، بازی در Revieve، از TheIndustry.
fashion TFWA گرفت و درباره تجربه فرودگاه بحث کرد.
"پوشش دهکدهها، فعالیتهای عقربههای ساعت مبتنی بر جهان غیرواقعی - جلسات، ویترینهای عجیب و غریب، مهمانیها بود.
نکات کلیدی و بحثها در خط موضعی وجود دارد، با این حال، نمایندگان اینجا و آنجا میتوانند در دسترس باشند.
"برندها متوجه شدند که خریدار باید غوطه ور و جذاب باشد.
رفتار خریدار دارای COVID-19 خرابکارانه است و تبدیل شخصی شده است.
مد، جذابیت و تصدیق می کند که تغییرات و این در TFWA بوده است.
"
"وقتی کووید-19 رسید.
.
.
هیچ کس و نمیتوانست، به شرکتها این نوسان را داد و آنچه که در بالای سیاره نبود، فقط سیاره را تغذیه میکرد.
سعی کنید برندها را امتحان کنید و سرباره آنها را زیر پا بگذارید و اعتبار پایداری آنها را ایجاد کنید.
"به همین ترتیب متوجه شده ایم که مصرف کنندگان راحت هستند، در مورد خطرات COVID-19 خود و آنها عجله ندارند.
همانطور که همه چیز به این صورت پیش می رود محدودیت ها و اقدامات ناپدید می شوند، برندها بعداً چگونه نیستند و راه هایی برای فروش و "استاندارد" وجود دارد.
فیدر - امتحان کردن راه حل است.
"
واتسون به طور خلاصه گفت: "اگر شما یک فرودگاه هستید کجای دنیا وجود دارد - در کنار آن باشید و این یک نوآوری است.
محرکها دادههای مرزی کشف/فناوری و پس از هدف هستند.
"
اوایل سال جاری، Revieve یک مشاور هوش مصنوعی برای مصرف کنندگان Shiseido در منطقه EMEA راه اندازی کرد.
این پنج نفر، تحلیل سلفی هوش مصنوعی Revieve، توصیههای شخصیشده مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوریهای آزمایشی واقعی را به ارمغان آوردند که «مشاور جهان» را متحول کرد.