ورساچه فروشگاههای شاخصی دارد - پاریس، توکیو و - prevision سپتامبر، یورک و لس آنجلس را در سال جاری ذخیره میکند.
همه فروشگاهها یک ذهن بازسازیشده ورساچه که مکانهای مخفی هستند در ۲۱۲ بوتیک این برند در سراسر جهان قرار دارند.
مدیر عامل ورساچه، امانوئل گینتزبرگر، گفت: "شهرهای افتتاحیه - شانگهای، پاریس، توکیو، لسآنجلس و نیویورک - خانه خانه و صبحی پر از عود، این را در سال 2023 و بعد از آن کنار گذاشتند.
"
فضاهای مفهوم سازی «به روشنی مثل روز جهان ورساچه» هستند.
متمایز و سرامیک، لهجهها، مواد میراث ایتالیایی ورساچه را ذخیره میکند و «کدهای آن را برجسته میکند».
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
بوتیک ها ساختاری دارند و به ندرت خط ورساچه را نشان می دهند، مشتریان تجربه ای کامل و فراگیر دارند.