JOOR و "اولین نمایش" برلین

عمده‌فروشی JOOR و گروه، سازمان‌دهنده و برلین، نسخه‌های SS23 آن‌ها را نمایش می‌دهد. هر دو نمایش، از 7 تا 9 ژوئیه 2022، در Messe برلین، پایتخت آلمان برگزار می‌شوند، اما خریداران علاوه بر این، مارک‌های 24 ساعته و 7 روزه را در بازدید از JOOR Passport، یک مقصد، در 28 ژوئن - 19، 2022 شگفت‌انگیز مشاهده می‌کنند. . در طول نمایش، خریداران حضوری و بازدیدکنندگان از طریق برنامه امکان پذیر هستند. در کنار کد QR هماهنگ شده یک برند، بازدیدکنندگان گذرنامه JOOR مخصوصاً برند را می‌گیرند و با مجموعه‌های موثر پلتفرم مواجه می‌شوند. مارک های شرکت Drykorn، Closed، Bertoni، Ecoalf، و Absolut Cashmere. Jörg Arntz، گروه، گفت: "ما در تابستان امسال به دنبال خود هستیم. همیشه، ما بین مزایای ما نشان می دهد و فرآیندهای. "مشارکت با JOOR الحاق و برندها و خرده‌فروشان مجموعه‌ای را ارائه می‌دهد." کریس آکریمی، حامی JOOR، اضافه کرد: «نمایش‌های حضوری پیش‌بینی‌شده گروه، فناوری افتتاحیه JOOR است که به برندها و خرده‌فروش‌ها اجازه می‌دهد قبل، در حین و در ادامه SS23 و نمایش‌ها، وارد و خارج از خط شوند.» علاوه بر این، نمایش ها از طریق اجزای سازنده وجود دارند. The Ground که یک برند خلاق مستقیم برای مصرف کننده است و مصرف کنندگان با تجربیات منحصر به فرد، محتوا و محصولات نوآورانه، کلاس های مسترکلاس و بحث های FASHIONTECH "از ذهن های ماهر این صنعت" ملاقات می کنند، به هم متصل می شوند و با هم متحد می شوند. یک جدول زمانی بی‌میل شامل «غواصی عمیق» در استراتژی‌های قوی، موفق و پایدار است، به‌طوری‌که sans souci JOOR یک «عمده‌فروشی دیجیتال» در کلاس کارشناسی ارشد، و یک میزگرد آینده‌نگر چهار برند، به‌عنوان مثال، مرحله FASHIONTECH در آنجا آشکار شد.

پیشنهاد سایت
کاربران
نظرات
:: مطالب خوبی دارید ممنونم
:: لطفا بیشتر مطلب قرار بدید توی سایت