کت و شلوار زنانه به ترکی معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه

بستن دستمال گردن با کت و شلوار (مدل کراواتی ظریف)

کت و شلوار زنانه به ترکی معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد آن نبشته ایم را نیز مطالعه کنید.

در این مقاله می‌خوانید:طریقه بستن کراوات چهار دستی (FOUR-IN-HAND KNOT) به چه صورت است؟نحوه بستن کراوات نیمه ویندسور (HALF WINDSOR KNOT) چگونه است؟طریقه بستن کراوات کامل ویندسور (FULL WINDSOR KNOT)نحوه بستن کراوات پرت (THE PRATT) به چه شکل...

در این مقاله می‌خوانید:تا زدن آستین پیراهن مردانهبهترین روش تا زدن آستین کدام است؟انواع سر آستین مردانهچگونگی تا زدن آستین قمیص مردانهروش ارتشی، بهترین روش تا زدن آستینتا نواختن کلاسیک آستینروش تا نواختن آستین تی شرتتا زدن آستین به روش پایهاستفاده...

در این مقاله می‌خوانید:چند نوع فاق شلوار وجود دارد؟شلوار فاق بلندشلوار ترک متوسطشلوار فاق کوتاهانواع شلوار مردانه از نظر تن خورشلوار گشاد مردانهشلوار اسلیم فیت مردانهشلوار با تن خورشید معمولی مردانهشلوار اسکینی فیت مردانهکدام جنس شلوار مردانه بهتر...

پیگیر دنیای مد و زیبایی هستید؟ با ما در مجله اپریشم رفیق باشید تا شما را با جدیدترین های دنیای مد و لباس، صباحت و تناسب اندام آشنا کنیم!

کت و شلوار محمدجواد ظریف | ارزانترین چگونه یک کت و شلوار جسورانه شیک بخریم (10 قانون طلایی) -

کت و شلوار های سبک اروپایی که ممکن است کت و شلوار های قاره‌ای یا ایتالیایی نیز نامیده شوند، معمولاً حوالی به سایز بدن و جذب بریده می‌شوند و دارای دو دکمه و در یک ردیف هستند. این کت‌وشلوارها برای مردان لاغراندام بسیار خوب به نظر می‌رسند. در استیل اروپایی شانه‌ها وافراً پد دارند و جایگاه دکمه‌ها و قسمت برگردان یقه کت بالاتر از طرز آمریکایی و انگلیسی است. طریقه اروپایی برخلاف سبک انگلیسی، به دلیل اینکه در آب‌وهوای گرم‌تری پوشیده می‌شود با پارچه‌های طریقه و خنک‌ دوخته می‌شود.

هنگامی‌که تصمیم گرفتید کدام برش را بیشتر دوست دارید، باید به پارچه، صبغه و سازگاری آن فکر کنید.

انتخاب پارچه بسیار مهم است. پارچه‌های خاصی مانند پنبه، پشم، ابریشم و کتان بهتر از پارچه‌های دیگر تنفس می‌کنند. جمع بر این، این پارچه‌ها می‌توانند به حار نگه‌داشتن پوشنده در طول زمستان و خنک نگه‌داشتن آن در تابستان کمک کنند. پارچه‌های مجلل، مانند حریر و ترمه، بر روی پوست احساس بر خواهند داشت،اما نسبت به مواد معمولی مانند پشم و پنبه بسیار گران‌تر خواهند بود. کت و شلوار های پشمی بادوام، سفت‌ و سخت هستند و معمولاً برای پوشیدن در تمام فصول مناسب هستند.

کت و شلوار مجلسی | ارزانترین راهنمای خرید کت و شلوار حریر مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟ -

به‌خاطر انتخاب بهترین سایز کت و شلوار ، نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

: شانه کت می بایست دقیقا روی شانه شما خفته و از جلوی آن بیرون نزند. درز مشترک کت و آستین نیز باید دقیقا در محل اتصال دست به شانه قرار گیرد. اگر این درز کمی بالاتر یا کمی فرود تر قرار گیرد، سایز کت برایتان مناسب نیست.

وقتی کت را می پوشید، پشت آن باید لغزنده ایستاده و بخت پایین عقب آن باید به راحتی وجه انحنای باسنتان قرار گیرد. همچنین وقتی دست خود را مشت می کنید، قد کت نباید دراز تر از پایین مشتتان باشد. در حقیقت وقتی دستانتان صاف و آویزان است، باید بتوانید انگشتان خود را زیر لبه پایین کت، خم کنید.

پایین آستین هیچ وقت نباید پست تر از مفصل بالای انگشت شستتان قرار گیرد. در حقیقت بهترین حالت این است که سرآستین پیراهن، حدود 1.5 سانتیمتر از زیر سرآستین کت برون بزند.

پیشنهاد سایت
کاربران
نظرات
:: مطالب خوبی دارید ممنونم
:: لطفا بیشتر مطلب قرار بدید توی سایت