با شروع فیلمبرداری باربی، بریتانیا عروسک است، لباس نئون و رنگ بلوند فروش Clearpay. این فیلم، که مارگوت رابی در چنین باربی عاقلانه و رایان معادل کن، جرقه ای را برانگیخت که باعث ایجاد روند "باربیکور" شده است، که فروش لباس های فوشیا را به 44 درصد در سه ماهه، لباس های مرجانی 32 درصد در هر 10 درصد و 71 درصد در سال داشته است. قبل از سال ساخت فیلم، رابی و لباسهای نئونی در حال اسکیت غلتکی به تصویر کشیده شدند که به گفته کلیرپی 44 درصد فروش قطعات درخشان در مقایسه با سه ماهه را به همراه داشته است. برخلاف انتخابهای باربی که بر بازار بریتانیا تأثیرگذار بود، انتقال Clearpay و موهای بلوند عروسک، با فروش بلوند 47٪ و تونر به 59٪. افت فروش در طول سه ماهه 1099 درصد افزایش یافت. خریدهای الهام گرفته از باربی در کنار عبارتند از: فروش لباس جین دور حدود 36٪. فروش کت و شلوار مطابق با 19 درصد. فروش لئوتارد در کنار 12 درصد. کاهش فروش 9 درصدی روانشناس مد، شاکایلا فوربس بل، می گوید: "به نظر می رسد که باربی یک نماد است، جای تعجب نیست که صحنه های فیلمبرداری به سبک مصرف کنندگان باشد. فروش و لباس های نئون لباس دوپامین است، و اگر ما کمد لباس باربی باشیم، این یک تصدیق شماست. خلق و خوی طرف مقابل شناخته شده است و بسیاری، باربی خاطرات دوران کودکی را به ارمغان می آورد، جریان #باربیکور همچنان محبوب است."